تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۶:۴۵

انتشار فهرست ارزشمندترین‌برندهای ۲۰۱۹ بدون برندهای مد و لباس

انتشار فهرست ارزشمندترین‌برندهای ۲۰۱۹ بدون برندهای مد و لباس
فهرست ارزشمندترین برندهای سال ۲۰۱۹ از نظر ارزش در حالی منتشر شد که در آن نشانی از غول‌های بزرگ صنعت فشن نیست.

به گزارش لباس پارسی؛ با شروع سال نو میلادی و ورود به سال ۲۰۲۰، فهرست ارزشمندترین برندهای سال ۲۰۱۹ از نظر ارزش منتشر شده است که جای خالی غول‌های بزرگ صنعت فشن در این لیست جالب به نظر می‌رسد.

برندهای تکنولوژیک، نوشیدنی، فراغت، خودرو و رستوران در این لیست قرار دارند اما خبری از هیچ برندی در زمینه مد و لباس نیست.

درحالی‌که بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در صنعت فشن، اروپایی و آمریکایی هستند، چین بزرگ‌ترین صادرکننده پوشاک در جهان به شمار می‌رود.

فهرست ارزشمندترین برندهای سال ۲۰۱۹ به شرح زیر است:

اپل (تکنولوژیک): ۲۰۵.۵ میلیارد دلار

گوگل (تکنولوژیک): ۱۶۷.۷ میلیارد دلار

مایکروسافت (تکنولوژیک): ۱۲۵.۳ میلیارد دلار

آمازون (تکنولوژیک): ۹۷.۰ میلیارد دلار

فیس‌بوک (تکنولوژیک): ۸۸.۹ میلیارد دلار

کوکا کولا (نوشیدنی): ۵۹.۲ میلیارد دلار

سامسونگ (تکنولوژیک): ۵۳.۱ میلیارد دلار

دیسنی ( فراغت): ۵۲.۳ میلیارد دلار

تویوتا ( خودرو): ۴۴.۶ میلیارد دلار

مک دونالد (رستوران): ۴۳.۸ میلیارد دلار

 

منبع: هنرآنلاین

کد خبر : 1126

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.