برندینگ بازارهدف پوشاک برای جذب مشتری

برندینگ بازارهدف پوشاک برای جذب مشتری
میل به خرید آنلاین افزایش چشمگیری داشته است و صاحبان فروشگاههای آنلاین پوشاک هم دست روی دست نگذاشتهاند و به طرق مختلف، سعی میکنند مشتریان بیشتری شکار کنند. اینجاست که تبلیغات لباس اهمیت دوچندانی پیدا میکند.
اما در این بازار پررقابت، چه نوع تبلیغاتی میتواند شما را به هدفتان نزدیک کند؟ نمیتوان نسخه یکسانی تجویز کرد؛ چراکه هر تبلیغی برای دستیابی به هدفی ساخته شده است. برای مثال، تبلیغ بنری برای ایجاد آگاهی از برند مناسب است و برای افزایش فروش، باید به فکر تبلیغات ریتارگتینگ باشید.
بنابراین در این مقاله با روشهای مختلف تبلیغات پوشاک را همراه با چند ایده و نمونه متن برای تبلیغات موثر در وب و اینستاگرام را با یکدیگر بررسی کنیم.
رقابت در صنعت مد و پوشاک باعث شده است که دیدهشدن بهعنوان یک برند معتبر و قابلاعتماد دشوار باشد. از این رو، برای تبلیغات پوشاک، باید با استراتژیها و روشهای مختلف تبلیغات آنلاین آشنا باشید.
۱. تبلیغات اینستاگرامی
تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام بسیار محبوب شده است و بهویژه برای برندهای پوشاک میتواند بازدهی خوبی داشته باشد. امروزه، سادهترین راه برای شناختهشدن یک برند در میان افراد، مشارکت با اینفلوئنسرها است.
اینفلوئنسرهایی که در زمینه طراحی لباس فعالیت میکنند، میتوانند،بهترین گزینه برای تبلیغات پوشاک باشند. این افراد به دلیل نرخ مشارکت بالایشان در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، به دیدهشدن محصول و برند شما، جذب مشتری و فروش بیشتر کمک زیادی میکنند.
۲. تبلیغات در گوگل
روزانه، افراد زیادی برای یافتن بهترین محصولات و خرید پوشاک به گوگل سر میزنند. شما میتوانید برای تبلیغات پوشاک به سراغ سرویس تبلیغاتی گوگل بروید؛ زیرا این سرویس میتواند به جذب مشتریان کمک کند و در نهایت، آنها را به خرید محصول موردنظر سوق دهد.
۳. تبلیغات ویدئویی
تبلیغات ویدئویی به ایجاد حس اعتماد در مخاطب کمک میکنند،علاوه بر آن، در جلب توجه، بسیار کارآمدتر و تعاملیتر از تصاویر هستند؛ بنابراین میتوانید از این نوع تبلیغ برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطبان جدید بهره ببرید. هزینه در این نوع تبلیغات بهازای هر نمایش موفق محاسبه میشود.
۴. تبلیغات بنری
یکی از راههای شناخت برند و یا معرفی کمپینهای خود، نمایش بنر تبلیغاتی در سایتهای پربازدید است. بازدید روزانه این سایتها به شما کمک میکند تا نام خود را راحتتر سر زبانها بیندازید. هزینه تبلیغات بنری بهطور معمول بهازای کلیک محاسبه میشود. با این حال، ممکن است بخواهید کمی بیشتر خرج کنید و از بنرهای ثابت برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند و جذب مشتری بهره ببرید.
۵. تبلیغات پیامکی
پیامک یکی از راههای ارزان و سریع برای تبلیغات لباس است؛ زیرا میتوانید متنی کوتاه و جذاب را در کمترین زمان ممکن، برای مخاطب موردنظر ارسال کنید. این روش از تبلیغات، به شما امکان میدهد که با شخصیسازی پیامها، ارتباط عمیقتری با مشتریان خود پیدا کنید.
نمونه متن تبلیغات لباس
توجه به ویژگیهای مخاطبان هدف هنگام نوشتن متن تبلیغ لباس بسیار اهمیت دارد. آیا مشتری شما بهدنبال لباسی با قیمت مناسب است یا حاضر است برای کیفیت هزینه کند؟ مخاطب خودتان را بشناسید، هدفتان را مشخص کنید و سپس متنی بر اساس این دو موضوع بنویسید.
برای شروع، میتوانید از چند نمونه متن تبلیغات لباس زیر استفاده کنید:
- فروش ویژه عید تا عید! ۸۰ درصد تخفیف برای پیراهنهای نخی؛
- خاصترین استایل را از ما بخواهید؛
- هنوز از بزرگترین حراج سال خرید نکردید؟
- با کمترین هزینه، شیکترین لباسها را داشته باشید؛
- خرید لباس زمستانی با یک هفته ضمانت بازگشت کالا؛
- ۵ استایل برتر سال را با ما تجربه کنید.
نمونه متن تبلیغات شال و روسری
هنگام نوشتن متن تبلیغات لباس زنانه و شال و روسری به موارد مختلفی مانند ویژگیها و نیاز مخاطبانِ هدف، فصل اجرای کمپین تبلیغاتی و ترندها و استایلهای روز دقت کنید. به چند نمونه متن زیر دقت کنید:
- بورس بهترین شالها و روسریها برای سختپسندها؛
- شالهای نخی و تابستانی فقط ۹۰ هزار تومان!
- شال و روسری در همه رنگ!
- تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید شال و روسری!
- روسری و شالی که باید در کمد خود داشته باشید!
نمونه متن تبلیغاتی مزون
برای جذب مشتریان جدید، باید از برخی از اصطلاحات و عبارتهای اغواکننده در متن تبلیغاتی برای مزون لباس استفاده کنید. چنین عبارتها و کلمههای قدرتمندی باعث ایجاد علاقه در مشتریان بالقوه میشود. به این چند نمونه توجه کنید:
- صفر تا صد لباست رو خودت انتخاب کن؛
- بیش از ۱۰۰ مدل لباسهای مجلسی در مزون شیکسون؛
- انتخاب از شما، دوخت از ما؛
- مزون کشاورز، معدن مانتوهای لاکچری و خاص؛
- خرید لباس با قیمت عمده در مزون پارسی؛
- با متنوعترین مزون غرب تهران، تنها یک کلیک فاصله دارید؛
- از قیمتهای مزون ملون خبر دارید؟
تبلیغات برای هر کسبوکاری ضروری است؛ چراکه به آگاهی از برند، جذب مشتری راغب، افزایش ترافیک سایت و فروش بیشتر منجر میشود. شما میتوانید از ایدههای مختلف تبلیغات پوشاک این مقاله بهره ببرید.
برای کسب بهترین نتیجه، باید بدانید میخواهید با تبلیغات، به چه چیزی و چه کسی دست پیدا کنید. پس از آن، میتوانید از روشهای مختلف برای تبلیغات بهره ببرید.
به گزارش لباس پارسی
برچسب ها :اینستاگرام ، برندینگ ، تبلیغات ، تبلیغات لباس ، خرید آنلاین ، گوگل ، مشتری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰