تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۳۵

در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟

در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟
کمپین‌های تبلیغاتی حوزه مد و لباس، بخشی از فرآیند طراحی کمپین‌های بازاریابی هستند که تمرکزشان بر انتشار پیام تبلیغاتی برندهای مختلف است.

به گزارش لباس پارسی؛ کمپین‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌های پیشبرد فروش را برای محصولات و خدمات شرکت شناسایی کنند.

البته پیش از آنکه کمپین تبلیغاتی گسترش پیدا کند، باید جایگاه برند خود را در بازار و جایگاهی که می‌خواهد به آن دست یابد مشخص کنید.

سپس کمپین تبلیغاتی به‌گونه‌ای طراحی شود که ارزش‌ها، ویژگی‌ها و مزایای محصولات یا خدمات شما قبل از برگزاری کمپین حفظ‌ شده و حتی افزایش یابد.

در این میان، کمپین‌های تبلیغاتی حوزه مد و لباس، بخشی از فرآیند طراحی کمپین‌های بازاریابی هستند که تمرکزشان بر انتشار پیام تبلیغاتی برندهای مختلف است.

لازم است این کمپین‌ها خدمات و محصولات یک برند را بازشناسی کنند و شرحی از خصوصیات و مزایای محصولات و خدمات همچون مزیت رقابتی یک برند نسبت به رقبا، تمرکز بر خصوصیات کلیدی مثل قیمت‌گذاری، تمرکز و توجه به چگونگی ایجاد ارزش‌افزوده نسبت به رقبا تهیه شود.

به ‌عبارت ‌دیگر دانستن این موضوع که مراد از تشکیل یک کمپین تبلیغاتی چیست، قصد دارد چه چیزی را بفروشد و چرا مردم باید پیرو آن تبلیغات محصولی را خریداری کنند، بسیار مهم است.

ضمن آن که توجه به بازار هدفی که کمپین می‌خواهد شرکت و محصولاتی را از مسیر تبلیغات معرفی و ایجاد تقاضا کنید از اهمیت بسزایی برخوردار است. تعیین اینکه چه دسته‌ای از خریداران تمایل بیشتری به خرید یک محصول دارند و بعد تعیین و دسته‌بندی پرسونای مشتریان هدف با در نظر گرفتن ویژگی‌های جغرافیایی، سن، جنس، خانواده، درآمد، موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی، الگوی خرید، هدف‌های خرید و علائق و درنهایت اینکه رشد و پیشرفت کار برند را چه کسانی هدایت خواهند کرد باید در اولویت توجه طراحان کمپین‌های تبلیغاتی باشد.

در همین راستا و نظر به اهمیت موضوع، کارگاهی دو روزه با عنوان “در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟” از سوی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با همکاری مدرسه فروش ایران برگزار می‌شود.

ازجمله سرفصل‌های آموزشی این رویداد می‌توان به انواع کمپین‌ها، بودجه و محاسبات مالی کمپین، شعار کمپین و تبلیغ نویسی کمپین، برنامه‌ریزی زمان‌بندی و اجرای کمپین فروش، انواع تبلیغات، آشنایی با پنل پلتفرم‌های تبلیغاتی و ارائه نتایج، گزارش‌نویسی و مستندسازی اشاره کرد.

علیرضا امیری فلاح فعال دیجیتال برندینگ مد و پوشاک مدرس این کارگاه دوروزه است.

کارگاه “در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟” در روزهای سه‌شنبه ۱۵ بهمن و یکشنبه ۲۰ بهمن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۲۱۴۹۳ تماس بگیرند.

منبع: هنرآنلاین

کد خبر : 1400
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.