تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
پوشش هفتههای مد توسط TikTok تا ۱۸ مارس بهپایان میرسد

پلتفرم “TikTok” از طراحان، هنرمندان، خانههای مد و مدلها دعوت میکند تا به این برنامه وارد شوند و از طریق پخشهای زنده آن رویدادهای آنلاین مد را دنبال کنند.
به گزارش لباس پارسی: آژانس مدل IMG، شریک رسمی “TikTok” در پوشش ماه مد، محتواهای اختصاصی را در طول هفتههای مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس منتشر میکند.
شورای مد انگلیس نیز بهعنوان یک شریک اصلی در برنامه تیکتاک قصد دارد از استعدادهای نوظهور صنعت مد حمایت کند. امسال برنامه تیکتاک با پوشش دادن تمامی نمایشهای هفته مد یک اتفاق بزرگ را رقم زد و برای تمامی علاقهمندان یک تجربه جدید را خلق کرد.
در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱، برنامه نهایی تیکتاک با حضور مدلها و طراحان مد خاتمه پیدا خواهد کرد که در این برنامه تیکتاک مجموعههای Victor Glemaud و Carrots By Anwar Carrots را برای اختتامیه این برنامه انتخاب کرده است.
اخبار « اقتصادی « تیتر دو « مد و روانشناسی « مد و سبک زندگی « مد و سینما « مد و فرهنگ « مد و لباس « مد و نساجی « نمایشگاه ها
کد خبر : 3157
برچسب ها :tiktok ، Victor Glemaud ، آژانس مدل IMG ، شورای مد انگلیس ، صنعت مد ، فشن ، مد لندن ، مد نیویورک ، مد و فشن ، هفته مد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰