۱۰ محور ابلاغی اتاق اصناف برای برگزاری نمایشگاه تهران مدکس

نمایشگاه تهران مدکس نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک ( طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته) به همت ریاست اتحادیه پوشاک آفای ابوالقاسم شیرازی از ۲۰ الی ۲۳ مهر ماه سال ١۴٠٠ در محل نمایشگاههای بینالمللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد
اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بیش از ۲۰ هزار عضو از تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک به صورت عمده و خرده فروش در ردیف یکی از بزرگترین و منسجم ترین اتحادیه های صنفی است که با توانمندی و نوگرایی در زمینه لباس و پوشاک مدیریت می نماید و در این حوزه راهکارها و پیشنهادهای مؤثری را ارائه و همواره پیگیر اجرایی شدن آن بوده که بحمداللّه تاکنون نیز موفقیتهای حاصل گردیده است.
متخصصان و کارشناسان صنف بر این عقیده اند که لباس و پوشاک مهمترین نشانه فرهنگی و بارز ترین و مشخص ترین مظهر قومی و بهترین وسیله انتقال نشانه فرهنگی است که به سرعت تحت تاثیر پدیده های فرهنگ پذیری در بین جوامع گوناگونی انسانی قرار گیرد.
این تاثیر تا بدان جا است که استیلای فرهنگی و سلطه پذیری در وهله اول از طریق انتقال پوشاک صورت گرفته است و در بسیاری از جوامع با تغییر پوشاک یک جامعه رفتار اجتماعی و معیشت آنها نیز دچار دگرگونی شده است. امروزه نقش و اهمیت پوشاک به حدی است که به راستی می توان تمامی فرهنگ و هنر هر کشوری را در پوشاک مردم آن سرزمین جلوه گر دانست.
۱۰ محور ابلاغی اتاق اصناف ایران برای نمایشگاه تهران مدکس توسط آقای ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران عبارتند از:
۱. در هنگام برگزاری نمایشگاه هیچ گونه کالایی به فروش نمیرسد.
۲. جامعیت حضور و دعوت از همه دست اندرکاران حوزه پوشاک اعم از صنعتی،صنفی و عضویت در شورای سیاستگذاری و نیز حضور در نمایشگاه.
۳. رعایت مسائل مد و طرح در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی- اسلامی.
۴. برگزاری به شیوه نوین و عدم برگزاری به صورت تکراری و غیر موثر.
۵. توجه به جذب و توسعه سرمایهگذاری جهت نوسازی و توسعه ماشینآلات تولید پوشاک.
۶. توجه به تولید در جهت صادرات و جذب فعالان در عرصه صادراتی.
۷. توجه به عدم ایجاد هرگونه انحصار و رانت برای شخص یا اشخاص در مسیر برگزاری، تولید و تجارت
۸. برگزاری نمایشگاه به صورت کشوری و غیر استانی.
۹. اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط به ویژه ستاد مبارزه با کرونا استان تهران و سازمان توسعه تجارت.
۱۰. جذب تجار و سرمایه گذاران خارجی جهت بازدید از نمایشگاه تهران مدکس بسیار مفید خواهد بود و اخذ مجوز از دستگاههای ذیربط برای دعوت از مهمانان خارجی مورد تاکید است.
نمایشگاه تهران مدکس بزرگترین نمایشگاه متخصصین حرفه ای از طراحان و ایده پردازان، استارت آپها، فعالان تولید و تامین ملزومات پوشاک، نساجی و تولیدکنندگان پوشاک به ویژه بنگاههای کوچک متوسطی که قابلیت برند سازی دارند را گرد هم خواهد آورد.
به گزارش لباس پارسی
برچسب ها :ابوالقاسم شیرازی ، اتاق اصناف ، پوشاک تهران ، تهران مدکس ، سرمایهگذاری ، محور ابلاغی ، مدکس ، نمایشگاه تهران مدکس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰