تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۵۹

ابتکار غول جهانی مد در حمایت از کارزار واکسیناسیون

ابتکار غول جهانی مد در حمایت از کارزار واکسیناسیون
خانه مد والنتینو با تولید یک محصول نسخه محدود و ۶۹۰ دلاری، از کارزار جهانی واکسیناسیون علیه کرونا حمایت می‌کند

مد و حمایت از واکسیناسیون

خانه مد والنتینو در حال تولید یک هودی مشکی ۶۹۰ دلاری است که واژه واکسیناسیون شده (Vaccinated) با رنگ قرمز روی آن حک شده است.

مشابه این هودی‌ها ابتدا توسط یک شرکت کوچک لس آنجلسی به نام کلونی تولید شده بودند اما برند والنتینو از وجود آنها بی اطلاع بود. وقتی پیرپائولو پیچولی، طراح والنتینو، در این باره فهمید تصمیم گرفت همه ۵ هودی تولید شده را بخرد و آنها را به دوستانش اهدا کند.

وی سپس مجموعه‌ای از این هودی‌ها را تولید کرد که از روز ۲۳ سپتامبر (۱ مهر ۱۴۰۰) در وبسایت این برند ایتالیایی به فروش گذاشته شدند. درآمد حاصل از فروش این هودی‌ها برای حمایت از سازوکار واکسیناسیون کوواکس/COVAX که بر تحویل واکسن‌های کرونا به کشورهای فقیر تمرکز دارد، به سازمان یونیسف اهدا می‌شود.

پیچولو می‌گوید: واکسیناسیون به موثرترین راه برای مبارزه با این همه‌گیری جهانی و همچنین نمادی از احترام به دیگران و مسئولیت‌پذیری اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش لباس پارسی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.