تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کتاب سیاست رسانهای مد لباس در ایران نقد میشود

نشست تخصصی نقدکتاب «سیاست رسانهای مد لباس در ایران»، با هدف پیشینهکاوی سیاستهای رسانهای صنعت مد لباس در ایران، در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ تا ۱۸ هم زمان با هفته کتاب، برگزار میشود
کتاب سیاست رسانهای مد لباس
در این جلسه، محسن بدره (استادیار دانشگاه الزهرا (س))، عاطفه خادمی (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی)، سمیه عربخراسانی (استادیار پژوهشکده زن و خانواده) و حسین مهربانیفر (مولف کتاب و استادیار دانشگاه علوم اسلامی رضوی)، به دبیری سیده راضیه یاسینی (دانشیار پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، به ارزیابی و مطالعه سیاست رسانهای مد لباس با محوریت نقد کتاب «سیاست رسانهای مد لباس در ایران» میپردازند.
در این نشست، سخنرانان با مباحثه درباره رویکرد نظری و خاستگاه تحقیق در این کتاب، به واکاوی سیاستهای رسانهای مد لباس در ایران، خواهند پرداخت.
تصویر این نشست بهصورت آنلاین در فضای اسکایروم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/art
و صفحه اینستاگرام پژوهشکده هنر به آدرس ricac.art در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
به گزارش لباس پارسی
کد خبر : 8325
برچسب ها :ایران ، صنعت مد لباس ، کتاب ، کتاب سیاست رسانهای مد لباس ، نقدکتاب
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰