معاون مطبوعاتی:
اهمیت نقش روابطعمومیها در ارتقای سواد رسانهای مدیران

سواد رسانه ای مدیران
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در جمع مدیران و کارشناسان حاضر در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی که از سوی انجمن متخصصان روابطعمومی ایران برگزارشد، گفت:
در عصر حاضر که رشد فزاینده فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی، چالشها و گشایشهای بسیاری در عرصه اطلاعرسانی و چرخه اطلاعات بوجود آورده است، سواد رسانه ای مدیران و اثرگذاری روابطعمومیها در تولید محتوای مناسب و بههنگام بسیار برجستهتر و مهمتر از گذشته است.
مهدیپور، با تاکید بر ضرورت حضور فعالانه روابطعمومیها در عرصه اطلاعرسانی و شفافسازی خاطرنشان کرد: در گستره فضای مجازی که مدام شاهد انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی هستیم، روابطعمومیها در مقام پاسخگویی و شفافسازی سریع، باید به خنثیسازی اثرات اخبار جعلی در کوتاهترین زمان ممکن بپردازند.
معاون مطبوعاتی، نظام ارتباطی میان روابطعمومیها و رسانهها را نیازمند تدوین چارچوبها و شیوهنامههای مدون دانست و با اشاره به گسترش باجنیوزها بهعنوان یکی از کژکارکردهای ارتباطی روابطعمومیها با رسانهها، بر شفافسازی و تدوین و اصلاح شیوهنامههای ارتباطی، برای مقابله با باجنیوزها تاکید کرد.
مهدیپور در پایان از حمایت این معاونت برای تشکیل کارگروههایی با حضور کارگزاران و دست اندرکاران روابطعمومی کشور برای ارتقای جایگاه نظام ارتباطی و اطلاعرسانی کشور خبر داد.
به گزارش لباس پارسی
برچسب ها :روابطعمومیها ، سواد رسانهای مدیران ، فضای مجازی ، معاون مطبوعاتی ، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰